Зв'яжіться з нами!

+38 (044) 245 03 30

Надішліть нам email!

Контакти:

Повідомлення:

Ваше повідомлення було відправлено! Close this notice.

Туристичне страхування запит

Рівень захисту: грн

Контактні дані:

Подорож

Ваш запит було відправлено. Close this notice.

Автострахування запит

Контактні дані:

Ваш автомобиль:

Ваш запит було відправлено. Close this notice.

Страхування життя запит

Рівень захисту: грн

Контактні дані:

Ви палили тютюнові вироби протягом останніх 12 місяців?

Так Ні
Ваш запит було відправлено. Close this notice.

Страхування майна запит

Ваше майно:

Контактні дані

Ваш запит було відправлено. Close this notice.

Транспортне страхування

Авіаційне страхування

Авіаційне страхування в Україні є обов’язковим. Згідно з чинним законодавством авіаційне страхування здійснюють страхові компанії, які є членами Авіаційного страхового бюро. Авіаційне страхове бюро (АСБ) створене відповідно до Закону України “Про страхування” і ст. 103 Повітряного кодексу України діє на підставі Положення про АСБ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 квітня 1998 р. №561.

Основні завдання АСБ

• координація взаємодії суб’єктів українського ринку страхування авіаційних ризиків;
• вивчення і прогнозування національного ринку авіаційного страхування;
• максимальне використання можливостей українських страхових компаній при розподілі авіаційних ризиків;
• підготовка і розповсюдження методичних рекомендацій страховими компаніями;
• участь у підготовці кадрів та підвищенні кваліфікації фахівців зі страхування;
• представлення авіаційних страховиків України на міжнародній арені.

Порядок та умови проведення обов’язкового авіаційного страхування регламентується Повітряним кодексом України, Законом України “Про страхування”, постановою Кабінету Міністрів України “Про порядок і умови проведення обов’язкового авіаційного страхування” від 13 липня 1998 р. № 1083.

Обов’язкове авіаційне страхування включає:

• страхування членів екіпажу і авіаційного персоналу;
• страхування працівників замовника авіаційних робіт, осіб, пов’язаних із забезпеченням технологічного процесу під час виконання авіаційних робіт, та пасажирів, які перевозяться за його заявкою без придбання квитків;
• страхування відповідальності повітряного перевізника і виконавця повітряних робіт щодо відшкодування збитків, заподіяних пасажирам, багажу, пошті, вантажу, прийнятим до перевезення, іншим користувачам повітряного транспорту та третім особам;
• страхування відповідальності експлуатанта повітряного судна за збитки, які можуть бути завдані ним під час виконання авіаційних робіт;
• страхування авіаційних суден.

Загальні умови обов’язкового авіаційного страхування:

1. Збитки, що можуть виникнути внаслідок однієї авіаційної події, розглядаються як один страховий ризик стосовно одного повітряного судна.
2. Страховою подією вважаються нещасний випадок або кілька випадків, що призводять до тілесних ушкоджень і (або) пошкодження майна та є несподіваним і ненавмисним для страхувальника.
3. Непоширення обов’язкового авіаційного страхування на ризики, якщо повітряне судно:
• здійснює у несправному стані політ, не дозволений керівництвом з льотної експлуатації повітряного судна;
• використовується з метою, що заборонена законодавством або відрізняється від зазначеної у договорі.
4. Обов’язкове авіаційне страхування не поширюється на ризики:
• впливу радіації та радіоактивного забруднення;
• у разі війни, викрадання, арешту;
• у разі, коли для зльоту чи посадки використовується аеродром, що не відповідає вимогам для цього типу повітряного судна, за винятком форс-мажорних обставин;
• якщо кількість пасажирів або маса вантажу, що перевозяться повітряним судном, перевищує максимальну пасажиро-місткість або максимальну вантажопідйомність, встановлені відповідно до вимог льотної експлуатації цього типу повітряного судна, а також за умови порушення порядку розміщення вантажу або пасажирів.
5. Якщо страховий випадок відбувся, його розслідування здійснює страховик або за його дорученням – аварійний комісар, який має право доступу і до матеріалів, і до об’єктів розслідування згідно із законодавством України. Строк розслідування страхового випадку не повинен перевищувати 30 діб. А у виняткових випадках його продовжують ще на 30 діб.
6. Максимальні страхові тарифи на всі види обов’язкового авіаційного страхування застосовуються тільки до страхових сум та лімітів відповідальності, установлених на території України.

Усе викладене поширюється на українських експлуатантів, а на іноземних – щодо мінімальних страхових сум під час виконання польотів у повітряному просторі України.

З набранням чинності цією Постановою втрачає чинність постанова Кабінету Міністрів України “Про внесення змін і доповнень до Постанови Кабінету Міністрів України від 2 березня 1993 р. № 155 щодо страхування пасажирів повітряного транспорту та членів екіпажів повітряних суден” від 28 червня 1996 р. № 469.

Translate »